U kunt op onze website https://selfservice.unit4.nl calls aanmaken, calls terugzien en de kennisdatabase raadplegen, met hierin de meest voorkomende vragen en bijbehorende antwoorden. Om op Selfservice in te kunnen loggen, krijgt u het volgende scherm te zien:
U heeft dus een Login ID en een Password nodig. Uw Login ID is uw Supportcode (= serienummer). Indien u uw Supportcode niet weet, volg dan de volgende stappen om dit op te vragen:
U krijgt nu uw Supportcode in een pop-up scherm te zien, bijvoorbeeld:
Als u uw Password niet (meer) weet, kunt u dit opvragen, door een e-mail te sturen naar UNIT4 Multivers Support: support.multivers@unit4.com. U krijgt uw logincodes vervolgens per e-mail terug gestuurd.
PS: Indien u, op welke manier dan ook, contact opneemt met de afdeling UNIT4 Multivers Support, zal altijd gevraagd worden naar uw Supportcode, noteer deze code dus ergens of sla deze ergens op (op uw computer).
Wij zullen de melding zo snel mogelijk in behandeling nemen.
NB: Houd je gebruikersnaam voor zowel de portal als voor Exact Multivers bij de hand, hier kan om gevraagd worden.